DOLÇOS SALUDABLES,

GALETES PIM'S

de maig 31, 2018 Amblesmansalamassa 4 Comments

Ja feia temps que em rondava aquesta recepta pel cap, i l'altre dia la vaig veure a instagram i vaig decidir posar-m'hi de seguida. Són molt fàcils de fer, ja que porten ben pocs ingredients, i el resultat m'ha agradat molt. Segur que les repetiré ben aviat.
Ingredients (30unitats):
-2 Ous L
-50grs Sucre Moreno
-75grs Farina Espelta
-10grs Maizena
-150grs Xocolata negra
-Mermelada de mores i taronja

Batim els ous amb el sucre, fins que blanquejin i doblin el volum. Tamitzem la farina i la Maizena, i les incorporem fent moviments envolvents amb una espàtula, a lamescla anterior.
En una safata de forn, i amb l'ajuda d'una cullera, posem pilonets de massa, intentant que siguin més o menys rodons. La massa no és molt espessa, i a mi m'ha costat que em surtin galetes molt rodones...No cal posar molta massa, perquè després creix una mica al coure-la.
Deixem refredar les galetes, i hi posem una cullerada de mermelada a sobre, just al centre. No cal que tapi tota la superfície de la galeta.
Tot seguit, fonem la xocolata al microones i la posem per sobre la mermelada, intentant que la cobreixi tota. Jo ho he fet amb una cullera, intentant no tocar massa la mermelada, perquè sinó es barreja amb la xocolata. L'he posat per sobre i l'he escampat amb cura per tota la galeta.
Esperar a que es refredi bé la xocolata i guardar-ho en un recipient hermètic, encara que us assegur-ho que no duraran gaire!

Potser també t'interessa...

4 comentaris:

  1. Les PIM's són un vici, no les comprem perquè és impossible parar de menjar-ne!! I aquestes fan fins i tot més bona pinta, les provarem segur! Bon finde!

    ResponElimina
  2. Ostres....veient la foto ja em ve salivera!! Amb això de deixar de menjar rebosteria industrial que feia segles que no en menjava d'aquest tipus de galetes, que m'encantaven, per cert! Gràcies per la recepta, ara segur que les tornaré a menjar, però fetes a casa! Petonets i bon cap de setmana!

    ResponElimina