ENTRANTS

GASPATXO DE CIRERES

de juliol 28, 2014 Amblesmansalamassa 0 Comments

Aquí on jo visc, és zona de gaspatxos, encara que quan vaig fer aquest de cireres em van mirar amb cara d'estranyats, jeje. Un entrant ideal per aquesta època de caloreta, ben fàcil i ràpid de fer.
Jo abans no en prenia mai, però ara m'hi he aficionat i ja tinc en ment múltiples variacions....

Ingredients (4 persones):
-500grs tomàquets madurs
-300grs cireres
-1 pebrot verd petit
-1/2 ceba petita
-1 dent d'all
-150ml oli oliva
-40ml vinagre
-450ml aigua
-1 culleradeta sal

Tallem totes les verdures (menys les cireres que les reservem apart, sense pinyol) i les deixem macerar tota la nit amb la resta d'ingredients (menys l'aigua).
Ho batim tot, juntament amb l'aigua i les cireres i ho deixem a la nevera perquè estigui ben fresquet just abans de servir.
M'ha quedat bastant espès, així que si us agrada més lleuger doncs li afegiu una miqueta més d'aigua i rectifiqueu de sal. També ho podeu colar i us quedarà més fi.

Potser també t'interessa...

0 comentarios: