PASTA ARRÒS PATATES I GRANS

ARRÒS NEGRE AMB CALAMARS

de juliol 12, 2014 Amblesmansalamassa 0 Comments

Aquest mes la capsa de Degustabox portava un caldo de peix i marisc Aneto, especial per a paella i amb sofregit i tot. Així que no ho he dubtat i he fet aquesta arròs negre amb calamars, que val a dir que amb poquets ingredients ha quedat deliciós. Així que m'apunto el caldo Aneto per tenir-ne al rebost que mai va malament fer fer una arròs/paella exprés.

Ingredients (3 persones):
-1L Caldo para paella con sofrito Aneto
-1 tomàquet
-1 ceba
-1 pebrot vermell
-2 pebrots verds
-8 calamars
-2 sobres de tinta calamar
-350grs arròs
-1 got d'aigua
-Oli oliva
-Sal

Tallem la verdura a trossets petits i la sofregim amb oli d'oliva. El caldo porta sofregit, però està tot picat, així que jo n'hi he afegit una mica perquè m'agrada trobar-me els trossets de verdura.
Netejem i tallem els calamars a aros i quan el sofregit estigui llest els afegim, juntament amb la tinta i els hi donem un parell de voltes a la paella fins que siguin cuits. Incorporem l'arròs i el marejem durant uns segons. Afegim el caldo calent i una mica de sal. Jo he ficat també un got d'aigua, ja que he fet una mica més d'arròs del que tocava i em faltava caldo.
Deixem coure a foc mig els primers 10' i després coem a foc baix fins que l'arròs sigui cuit (uns 15' més).

Potser també t'interessa...

0 comentarios: