VEGETARIÀ,

PASTANAGUES AMB CILANTRE

de març 21, 2019 Amblesmansalamassa 0 Comments

Aquesta recepta la vaig probar durant el meu viatge a Nepal i em va encantar!
És ben senzilla però molt gustosa, ideal per acompanyar amb arròs, fideus o qualsevol tipus d'hidrat.
Ingredients (2 persones):
- 4 Pastanagues grosses
-1 Ceba
-1 Grà d'all
-Cilantre
-Sal i pebre3
-Oli oliva

Pelem i trossejem la ceba i l'all. Ho sobregim amb un rajolí d'oli uns 5'. Tot seguit hi afegim les pastanagues, ja pelades i tallades a rodanxes grosses. Saltejem una estona fins que siguin cuites. Jo les deixo bastant al dente, no cal que estiguin cuites del tot.
A l'últim moment li afegim el cilantre trossejat. La quantitat dependrà del gust del cilantre, però jo n'hi poso força, perquè m'agrada molt el sabor que té.
Sal pebrem i saltejem tot plegat 2' més i ja ho tenim.

Potser també t'interessa...

0 comentarios: