PASTA ARRÒS PATATES I GRANS

ENSALADILLA DE LLAGOSTINS

d’abril 20, 2016 Amblesmansalamassa 6 Comments

Ho reconec...m'encanta l'ensaladilla en totes les seves versions!!! Aquesta la vaig provar fa temps, i em va encantar, per la seva senzillesa però alhora el gust potent a llagostins.
És molt fàcil de fer, i amb pocs ingredients tens un plat ben complet.


Ingredients (3-4 persones):
-800grs Patates
-450grs Llagostins crus
-2 Cebes petites
-2 Ous durs
-2L Aigua
-Sal
-Oli d'oliva
-Orenga

Traeim el cap dels llagostins i els posem a bullir amb l'aigua i una mica de sal, durant uns 8-10'.
Colem i reservem el caldo.
Pelem i trossejem les patates i les posem a coure amb el caldo dels llagostins durant 25'. Els últims tres minuts afegirem els llagostins pelats.
Escòrrer les patates i deixar-les refredar.
Piquem les cebes i els ous i ho afegim a les patates. Amanim amb una mica d'oli, orenga i sal i reservem a la nevera fins al moment de servir-ho.
Si ho preferiu ho podeu acompanyar d'una mica de maionesa.

Potser també t'interessa...

6 comentaris:

  1. No els havia fet servir mai en ensaladilla; sempre posem tonyina. A vegades només cal fer una petita variació en una recepta per descobrir tot un pla ben deliciós! Petonets!

    ResponElimina
  2. No recordo la darrera vegada que vaig ensaladilla! Fa segles! Però era de les tradicionals. Em sembla que no he nenjat mai ensaladilla amb peix o marisc: molt interessant!😀
    Bon dia!

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada molt l'ensaladilla! i aquesta versió amb llagostins ha d'estar més que bona! un petó.

    ResponElimina