ENTRANTS

ROTLLETS DE PRIMAVERA

d’abril 22, 2015 Amblesmansalamassa 10 Comments

Mai se'm havia acuidt fer rotllets a casa, i mira que ens agraden força. Són fàcils de fer i molt saludables, i admeten moltíssimes versions. En aquest cas, he fet un rotllets de col, pastanaga i pollastre, i els he fet al forn, per evitar els fregits, ja que no n'acostumem a prendre.
Amb aquesta recepta participo a Memòries d'una Cuinera. Si voleu veure les demés propostes, a prinicpis del mes que ve en trobareu un recull a la seva pàgina.




Ingredients (8 unitats)
-1 paquet pasta brick
-1/2 Col Verda
-2 Pastanagues
-200grs carn de pollastre
-Sal
-Oli d'oliva

Pelem les pastanagues i les tallem a tires ben fines. Tallem també la col el més fina possible.
Barrejem les verdures i les saltejem amb un rajolí d'oli d'oliva en una sartén. Posem una tapa i coem a foc mig una estona fins que es facin una mica. No cal coure-les del tot, les deixarem al dente.
Piquem la carn del pollastre amb una trituradora i la fem en una paella amb una mica d'oli i sal. Quan sigui cuita la barrejem amb les verdures. Provem i si cal li afegim una mica més de sal.
Tallem la pasta brick a rectangles i la reservem coberta amb un drap humit.
Posem una mica de  barreja a sobre una de les làmines de pasta que hem tallat i pleguem els rotllets sobre si mateixos, fent una espècie de rulo però amb les cantonades doblegades cap a dins, per evitar que se surti el farcit. FEm el mateix fins a completar tots els rotllets.
Escalfem el forn a 200º i fornejem durant uns 15' o fins que els rotllets agafin una mica de color.
Servir tot just fets, acompanyats amb la salsa que més ens agradi, de soja o agredolça.



 



Potser també t'interessa...

10 comentaris:

  1. Quina bona pinta!! No els he fet mai i això que els he menjat milers de vegades!! M'encanta com queden, i molt millors el forn, tot i que no agafin tant de gust i tant de torrat, són més lleugers i molt menys pesats! Genials amb una mica de salsa de soja o agredolça, m'apunto!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt cuinar les verdures al dente. Hi ha el mal costum de fer-les massa i des de que em van ensenyar a només saltejar-les, inclús a menjar-les crues, he introduït més les verdures en la meva dieta. M'apunto aquesta presentació tan lleugera feta la forn. Un petó!

    ResponElimina
  3. Justament l'altre dia vaig comprar unes obleas per fer-los, així que m'animaré amb la teva recepta :)
    Petonets!

    ResponElimina
  4. Jo els he fet per primer cop per la proposta del Memòries i molt similars als teus, també amb pollastre. Ens ha encantat el resultat, bons oi?? un petó!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si. Jo també m'he estrenat aquí, però segur que repetiré!

      Elimina
  5. Fets al forn són molt més sans segur i bons ho han d'estar igual.
    Moltíssimes gràcies per participar a Memòries.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, l'única pega és que s'han de menjar al moemnt, ja que al refredarse s'estoven una mica..però queden deliciosos!

      Elimina