GALETES I BARRETES

COOKIES DE MANTEGA DE CACAHUET

de desembre 13, 2014 Amblesmansalamassa 2 Comments

Ves per on que jo mai he menjat mantega de cacahuet, però l'altre dia em va venir de gust fer alguna cosa amb aquest ingredient. Em sembla una cosa súper "empalagosa", però la veritat que aquestes galetes no ho són.
Últimament visito bastant el blog Objetivo: Cupcake Perfecto i allà hi ha un munt de receptes amb mantega de cacahuet. Jo crec que per això m'ha picat el gusanillo...
Us les recomano, perquè tenen un gust molt bo i són unes cookies d'aquelles toves, mmm....ja estic pensant en repetir-les!!

Ingredients (15-20 galetes):
-160grs farina
-1 ou L
-115grs mantega
-180grs mantega cacahuet
-150grs sucre
-1 cdta essència vainilla
-1/4 cdta bicarbonat
-65 grs Conguitos
En un bol barrejem la farina amb el bicarbonat. Per una altra banda batim la mantega amb el sucre i posteriorment afegim la mantega de cacahuet.
Incorporem l'ou, la vainilla i per últim la farina. Només s'ha de mesclar, no ho hem de batre en excés. Quan està la massa preparada afegim els conguitos.
Guardem la massa a la nevera durant uns 30'.
Formen boles i les posem a sobre la safata del forn. No cal aixafar-les ja que al coure's la massa s'estira.
Fornejem uns 10' a 180º i ...a disfrutar!!!
Són un pecat, molt perilloses....jajajaja.

Potser també t'interessa...

2 comentaris: