BESCUITS I MAGDALENES,

COCA DE IOGURT AMB PINYONS

d’abril 24, 2014 Amblesmansalamassa 4 Comments

Aquest mes a Memòries d'una Cuinera ens proposen fer una Coca de Iogurt. Jo he optat per la recepta de la meva àvia, la de sempre. A més a més, m'ha anat de conya perquè he aprofitat la coca com a base per fer una mona de pascua, ideal per aquests dies que acaben de passar. De la Mona no tinc foto, perquè va ser vist i no vist....!!!


  Ingredients:
-1 iogurt natural casolà
-3 ous
-1/2 mesura de iogurt d'oli de girasol
-1 mesura i mitja de iogurt de sucre
-3 mesures de farina
-1 sobre llevat Royal
-Un pessic de sal
-Sucre per espolvorejar
-Pinyons

Separem les clares dels rovells. Muntem les clares a punt de neu, amb un pessic de sal i les reservem.
Batim els rovells amb el sucre, hi afegim l'oli i per últim la farina i el llevat.
Incorporem la massa a les clares d'ou i mesclem fent moviments envolvents.
He  separat les clares dels rovells per guanyar en esponjositat.
Aboquem la barreja a un motlle untat amb mantega i espolvorejem amb sucre i pinyons.
Coem al forn uns 30' a 170-180º .

Potser també t'interessa...

4 comentaris:

  1. ostres! si que es veu viatgera aquesta coca. Moltíssimes gràcies per participar a memòries. Petonets

    ResponElimina
  2. Ummmm! amb aquest sucre per sobre i els pinyons ha ser boníssima! Jo és el primer cop que participo a Memòries i he preparat una coca de llimona i llavors de rossella, si la vols anar a veure em farà molta il.lusió, la trobes aquí

    http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. Això del sucre i els pinyons és un bon invent, com les coques de Sant Joan, nyam!
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  4. Esta perfecta...nada que ver con la mayoria ...me la guardó..un beso.

    ResponElimina