PASTISSOS i ALTRES DOLÇOS

PASTÍS DE XOCOLATA TRUFADA

de novembre 23, 2013 Amblesmansalamassa 0 Comments

Ahir va ser el meu aniversari, així que em vaig fer aquest meravellós pastís d'autoregal!!! Aquests dies sempre ve de gust estar aprop de família i amics, però en el meu cas no va ser possible, així que un pastís de xocolata sempre anima a qualsevol, no creieu?? De totes maneres s'agraeixen trucades i mostres de carinyo desde la llunyania!!!!
Fa uns dies vaig veure un pastís semblant a Cocinerando, i vaig decidir que aquest seria el meu pastís!! Així de pas també festejo que ja fa un any que vaig començar el blog i que ja he arribat a les 100 publicacions!!!!


Ingredients ( motlle 26cm):
-450grs xocolata postres negra
-500ml nata postres
-1 sobre i mig de Cuajada
-25ml llet
-50ml ron
-2 cullerades soperes de sucre
-400grs galetes Digestive
-80grs mantega
-1 xorret de llet
-Xocolata blanca per decorar
-Cacahuets amb xocolata per decorar

Començem fent la base de galeta, triturant les galetes i barrejant-les amb la mantega fosa i la llet. Cobrim tot els fons del motlle amb la massa i ho fornejem a 180º durant 15'. (Jo no tenia un motlle desmotllable així que he forrat el motlle amb paper vegetal per després poder treure'l.
Per fer la trufa, fonem la xocolata al microones, juntament amb la llet. Un cop desfeta, la coem a foc lent, juntament amb el ron, el sucre i la cuajada, fins que começi a bullir.
Retirem del foc i ho barrejem suaument amb la nata, que prèviament haurem montat.
Volcar al motlle i deixar refredar.
Decorar al gust i a disfrutar!

Potser també t'interessa...

0 comentarios: