PASTA ARRÒS PATATES I GRANS

GALETS FARCITS D'ESPINACS, FORMATGE FETA I PINYONS

de maig 28, 2014 Amblesmansalamassa 1 Comments

M'encanten els galets i feia temps que volia fer-los farcits, així que aprofito la ocasió de Memòries d'una Cuinera per presentar-vos una tapa diferent.



Ingredients :
-Galets
-Espinacs crus
-Pinyons
-Formatge Feta
-Sal
Bullim els galets durant 20-25' fins que estiguin fets "al dente" (si els fem massa es trencaran amb facilitat i costarà farcir-los). Els deixem refredar i mentrestant preparem el farcit.
Sofregim en una paella els espinacs, amb una mica d'oli d'oliva. Quan estiguin quasi cuits, afegim els pinyons i els formatge feta trossejat, i li donem un parell de voltes. Fiquem una mica de sal i ja podem farcir els galets.
Els podem servir calents o freds. Jo me'ls he menjat a temperatura ambient i estaven ben bons, i me'n van sobrar alguns sense farcit i els vaig omplir d'ensaladilla russa, així que hi ha tantes opcions com imaginació tingueu.
No he posat quantitats perquè ho vaig fer una mica a ull. Vaig utilitzar uns 20-25 galets, un parell ben bons de flocs d'espinacs, alguns pinyons i força formatge.

Potser també t'interessa...

1 comentari:

  1. tinc un paquet de galets des de Nadal i no sabia què fer!!! ;) gràcies per participar al Memòries. Petonets

    ResponElimina