DOLÇOS SALUDABLES,

BOLES ENERGÈTIQUES TROPICALS

de setembre 23, 2017 Amblesmansalamassa 6 Comments

Una nova variant de les boletes energètiques, amb un toc una mica més "exòtic". Una boníssima opció per dur mentre fem esport, o inclús per picar entre hores.
Ingredients (18-20u):
-55grs Dàtils Medjoul
-85grs Prèssec deshidratat
-70grs Pinya deshidratada
-25grs Mango deshidratat
-35grs Pistatxos
-50grs Atmetlles torrades
-Coco ratllat

Triturar tots els ingredients amb una processadora d'aliments. Fer boletes de 15-20grs aprox i arrebossar amb coco.
En un recipient hermètic duren bastant de temps (1-2 mesos sense problema.)

Potser també t'interessa...

6 comentaris:

  1. Me han encantado estas bolitas reina, y si duran tanto, me gustan más si cabe, así podremos tener algo para meter en la boca entre horas sin pecar demasiado, todo lo que llevan me encanta, me las comería a pares....Bess

    ResponElimina
  2. Un gran descobriment! Desconeixia l'existència d'aquestes boletes....
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo desde que les vaig descobrir sempre en tinc un potet a casa!

      Elimina
  3. m'encanten!! són uns bombons super sans!! jo n'he fet de coco, però amb fruites segur que guanya! petons

    ResponElimina