GALETES I BARRETES

COOKIES A LES DUES XOCOLATES

de maig 29, 2015 Amblesmansalamassa 4 Comments

L'altre dia em van venir unes ganes imperioses de fer cookies. Al blog tinc vàries receptes, però em venia de gust fer una cosa diferent. Una mica de casualitat vaig arribar al blog Sallys Baking Addiction. Us recomano fer-li una visita, ja que té moltíssimes receptes, em va ser difícil decidir-me.
Queden unes cookies toves i ben sabroses, just com a mi m'agraden. Va ser un vist i no vist....



Ingredients (20 galetes):
-280grs Farina
-1 cullereta i 1/2 de Maizena
-1 Ou L+ 1 rovell
-1 cullereta de bicarbonat
-170grs Mantega
-135grs Sucre morè
-100grsSucre blanc
-150grs xips xocolata negra
-150grs xips xocolata blanca
-100grs nous macadamia
-1/2 cullereta de sal
-2 culleretes d'essència de vainilla

Batim els ous amb el sucre. Tot seguit afegim la vainilla i la mantega fosa.
Incorporem la farina, el bicarbonat, la maizena i la sal i treballem la massa fins que estigui tot ben integrat.
Per últim afegim les xocolates i les nous de macadamia senceres i les repartim bé per la massa.
Li donem forma de bola i ho fiquem a la nevera, tapat amb paper film durant 2 hores.
Passada l'estona de repós, forrem una safata amb paper de forn i posem porcions de massa, amb l'ajuda d'una cullera. No cal aixafar la massa, ja que al forn s'espandeix i si l'aixafem quedarà massa fina.
Coem al forn 12-13' a 180º i després deixem refredar en una reixeta.

Potser també t'interessa...

4 comentaris:

  1. Per a mi un perill tenir-les a mà!! T'han quedat molt bé!

    ResponElimina
  2. Aquestes galetes són un autèntic perill, a mi també m'encanten, hauré de provar-les a fer amb dues xocolates, quina delícia! un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Queden boníssimes i tovetes, que és com a mi m'agraden.
      Que vagi bé!

      Elimina