LES RECEPTES DE L'ÀVIA,

NATILLES

de febrer 21, 2015 Amblesmansalamassa 0 Comments

Recepta fàcil i de les de tota la vida. Em recorden a la meva infantesa, ja que desde llavors que gairebé mai en menjo. L'altre dia hi vaig pensar i em va venir de gust fer-les, així que aquí les teniu. Us animo a fer-les, ja que la recepta és sencilla i ràpida de fer, i la diferència amb les comprades és abismal.

Ingredients (4 unitats):
-1/2L Llet
-2 rovells d'ou
-2 cullerades maizena
-125grs sucre
-1 branca canyella
-1 tros pell de llimona
-Galetes rodones

Barrejem els rovells amb el sucre i la maizena. Si queda una mescla massa seca li podem afegir un rajolinet de llet freda.
Escalfem la llet en un cassó, juntament amb la canyella i la pell de llimona i quan sigui calenta l'afegim a la mescla dels rovells, a poc a poc i sense parar de remenar. (La branca de canyella i la llimona les podem treure ja)
Ho posem al foc i ho coem a foc lent, sense parar de remenar fins que espessi i començi a bullir.
Retirem del foc i ho servim als gotets. 
Podem espolvorejar amb canyella o ficar-hi una galeta. Jo personalment no veig unes natilles sense galeta...són parella obligada!

Potser també t'interessa...

0 comentarios: