GELATS I POLOS

POLOS DE MOJITO

de juny 21, 2014 Amblesmansalamassa 5 Comments

Desde que vaig veure el llibre Polos&Helados de Sandra Mangas tenia ganes de comprar-me'l. Per fi el tinc al meu poder i ja m'he posat mans a la massa a fer algunes receptes. És un llibre molt xulo, ple de receptes senzilles i molt bones. Us el recomano.
Aprofitant que a Memòries d'una Cuinera proposen aquest mes receptes de polos, deixo aquí la meva aportació. La recepta l'he tret d'aquest llibre que us he esmentat, amb alguna modificació.

 

 Ingredients ( 4 polos 60ml):
-100ml suc llima (jo 150 suc llimona)
-30 ml ron( jo 45 ml)
-125ml almibar (jo 200ml)
-Fulles menta

Començem fent un almibar, amb la mateixa quantitat d'aigua que de sucre. Jo n'he fet de sobres, perquè es pot guardar en un pot hermètic i així ja ho tinc per altres receptes. Diluïm el sucre en l'aigua i barrejem fins que estigui fos. Ho posem al foc i quan bulli ho deixem uns 5'. Deixem refredar.
Aromatitzem l'almibar amb la menta. Ho podem fer al fer-lo si és només per aquesta recepta o ficant-li unes fulles de menta un cop fent i deixar-ho reposar .
Retirem les fulles de l'almibar i barrejem tots els ingredients. Repartim la barreja als motlles i ho fiquem al congelador. Passada una hora, quan tingui una textura granitzada podem agregar unes fulles menta o unes rodanxes de llima a mode de decoració (jo només hi he ficat les fulles de menta). Fiquem els palets del polo i deixem congelar 24 hores abans de consumir-ho.
Són súper refrescants, ideals per aquesta època.

Potser també t'interessa...

5 comentaris:

  1. Polos de mojito ?? madre miaaa con lo que me gusta a mí el mojito, si hago estos polos me voy a poner ceporrona jajaja, porque no voy a parar de comerlos !!!

    Besos y feliz semana

    ResponElimina
  2. Que vaaaa!! Si eso es pura fruta..jajajaja. Están de muerte!!!!

    ResponElimina
  3. ideals per acabar un bon soparet!!!! gràcies Clara per participar. Petonets

    ResponElimina