MERMELADES I CONSERVES

MERMELADA DE PASTANAGA I CÍTRICS

de setembre 29, 2016 Amblesmansalamassa 4 Comments

M'agrada molt fer mermelades, tot i que després no me les menjo mai...jejeje. Les acabo regalant.
Sempre que tinc excedent d'algun produte és el que primer se'm acudeix de fer, així que just tenia unes pastanagues que em sobraven i he pensat en fer mermelada.



 Ingredients:
-1 Kgrs de Pastanaga pelada 
-2 Llimones
-2 Taronjes
-650grs Sucre
-1 Got d'Aigua

Trossejem les pastanagues i els hi afegim el sucre. Tot seguit ratllem la pell de les taronjes i les llimones i exprimim el suc. Ho afegim a les pastanagues i ho deixem macerar tot durant unes hores
( jo ho he deixat 4hrs)
Ho posem tot a una cassola, afegim el got d'aigua i ho coem a foc suau durant 1h aproximadament. Ho triturem fins conseguir textura de puré i ho coem uns 20' més, fins que tingui textura espessa.
Guardar en pots prèviament esterilitzats. Jo ho poso al pot tot seguit, amb la mermelada calenta i deixo els pots a l'inrevés fins el dia següent, perquè facin el buit.



Potser també t'interessa...

4 comentaris:

  1. Ja saps que jo sóc com tu, Clara, de tot en faig melmelada....però aquesta encara no m'havia passat pel cap.... Carabassa amb taronja si, però pastanaga... Caldrà tastar-la!
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. Jo sóc també de melmelades...! es que quan les fas casolanes no en compres mai més!petons

    ResponElimina