BESCUITS I MAGDALENES,

MADELEINES DE SÈGOL I MANGO

d’abril 26, 2016 Amblesmansalamassa 9 Comments

Últimament m'he aficionat al mango, desde que una amiga em va portar un tros de bescuit que estava per llepar-se els dits, precisament fet amb aquesta fruita. Desde llavors ja he fet dos o tres bescuits, i ara he optat per fer aquestes madeleines, utilitzant també una farina de sègol Eco que em van regalar fa un temps. A més a més no porta làctics ni refinats, així que és ideal per intolerants a la lactosa i una opció una mica més saludable per als nostres esmorzars o berenars.


 Ingredients (40 unitats):
-2 Ous L
-125grs Farina Sègol Integral Eco
-125grs Sucre Integral de caña
-1 Got Suc de taronja
-1/4 Got Oli d'oliva suau
-1/2 Cdta Llevat químic
-1/2 Cdta Bicarbonat
-200grs Mango triturat
-25grs Nous

Batim els ous amb el sucre fins que augmenti una mica el volum. Afegim el suc de taronja i l'oli. Tot seguit incorporem, sense parar de remenar, la farina amb el llevat i el bicarbonat.
Pelem i trossejem el mango, i amb l'ajuda d'una forquilla el triturem una mica. No cal deixar-lo com un puré, però si ben aixafat perquè es reparteixi bé amb la massa.
Mesclem el mango i les nous picades a la massa anterior i ho remenem bé perquè quedi tot ben integrat.
Engrassem el motlle de les madeleines amb una mica d'oli i coem durant 15-20' a 175º.
Traiem del forn i deixem reposar 5' abans de desmotllar. Deixar refredar a sobre una reixeta i guardar en un recipient hermètic.


Potser també t'interessa...

9 comentaris:

  1. Aqueste madeleines fan molt bona pinta. m'apunto la recepta per fer-las

    ResponElimina
  2. Tinc un motlle de madeleines per estrenar, i aquests tan saludables serien una molt bona opció!! un petó ;)

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta recepta! Primer perquè pots fer servir una farina com la de sègol que trobo que dóna un punt molt bo a qualsevol preparació que facis amb ella; i després la fruita, perquè penso que es pot substituir per altres com la carbassa, per exemple. Me'n duc la recepta cap a casa! Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, li pots posar poma,pera, plàtan...el que vulguis. A mi m'encantes les magdalenes amb fruita!

      Elimina