POSTRES DE CULLERA

FLAM DE CARBASSA

de novembre 17, 2013 Amblesmansalamassa 2 Comments

L'altre dia vaig menjar aquest flam en un bar del poble i em va encantar, així que m'he decidit a provar de fer-lo aviam com surt. Just he vist que a Memòries d'una cuinera el repte d'aquest mes era el Flam, així que m'he animat a participar-hi amb aquesta recepta.



Ingredients(12 unitats):
 -6 ous
-1kg carbassa
-1 got de sucre
-2 gots de llet
-5 cullerades sucre pel carmel

Bullim la carbassa fins que estigui cuita i la batim per aconseguir un puré. Batim els ous amb els sucre i li afegim la llet i el puré de carbassa.
En una paella fiquem les 5 cullerades de sucre amb unes gotes d'aigua i escalfem fins que es desfaci i es converteixi en carmel.
Aboquem una mica de carmel al cul de les flaneres i a sobre la barreja.
Al forn 30' al bany maria.

Potser també t'interessa...

2 comentaris:

  1. Quins flams més bons. La carbassa segur que li dona un gust molt especial. Moltíssimes gràcies per participar a Memòries. Petonets

    ResponElimina
  2. Com que la carbassa m'agrada més en receptes dolces aquesta m'anirà molt bé.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina